SEO pozwoli Ci złowić nowych klientów. Wyświetlasz się wyżej w Google, a Twoją firmę klika więcej osób. Proste! Trzeba tylko wiedzieć jak to zrobić. Pear Brand ogarnie to za Ciebie. Przekonaj się sam!

Czy SEO to jest to samo co pozycjonowanie?
Pozycjonowanie stron internetowych w Google, czyli SEO
Zwiększ z Nami swoje wyniki sprzedażowe. Bądź wyżej w Google!
Our ServicesWeb Design
Day handsome addition horrible sensible goodness two contempt. Evening for married summies imperia
Web Design
Day handsome addition horrible sensible goodness two contempt. Evening for married summies imperia
Web Design
Day handsome addition horrible sensible goodness two contempt. Evening for married summies imperia
1.
Idea
2.
Plan
3.
Realization
OUR EXPERTISE
Services
Optymalizacja
Crafting visually stunning designs that will leave you speechless
Pozycjonowanie
Crafting visually stunning designs that will leave you speechless
Link building
We'll advertise your product using latest and unique fresh marketing methods.
Top quality services executed by our devoted, yet creative team. Nothing less than creative.
WE'RE CREATIVE
Day handsome addition horrible sensible goodness two contempt. Evening for married summies imperia
WE'RE CREATIVE
Day handsome addition horrible sensible goodness two contempt. Evening for married summies imperia
WE'RE CREATIVE
Day handsome addition horrible sensible goodness two contempt. Evening for married summies imperia
Czy SEO i pozycjonowanie to jest to samo?
W dosłownym tłumaczeniu SEO (z języka Angielskiego: Search Engine Optimization) to nic innego, jak dostosowanie strony do wytycznych wyszukiwarek internetowych. Pozycjonowanie to z kolei proces, który prowadzi do wzrostu widoczności organicznej, czyli poprawy pozycji słów kluczowych w wyszukiwarkach. Optymalizacja stron pod wyszukiwarki jest nieodłącznym elementem pozycjonowania. Potocznie terminy te stosuje się wymiennie.
Pozycjonowanie strony internetowej jako opieka SEO
- Linkbuilding – pozyskujemy mocne linki z wartościowych stron,
- Keyword Research – analiza słów kluczowych pozwala znaleźć słowa kluczowe,
- Monitoring widoczności organicznej strony – kontrolujemy wzrosty i spadki pozycji oraz ruchu,
- Raportowanie – obrazujemy w czytelny sposób rzeczywiste dane na wykresach: kliknięcia, wyświetlenia, słowa kluczowe i ich pozycje w Google,
- Konsultacje SEO – wzajemne informowanie się co się dzieje na stronie, publikowanie aktualności,
- SEO-friendly content – ważna jest długość treści, odpowiednie nasycenie i rozmieszczenie słów kluczowych, zoptymalizowane meta tagi oraz nagłówki. Regularnie publikujemy tematyczną, odpowiednio zoptymalizowaną treść, co pozwala rankować na coraz to nowe słowa kluczowe,
- Wdrażanie zmian na stronie – sami przeprowadzamy proste optymalizacje, co przyspiesza pracę i pozwala unikać pomyłek,
- Kondycja strony, czyli techniczne aspekty SEO – dostosowanie strony do wytycznych wyszukiwarek ma wpływ na pozycje słow kluczowych w wyszukiwarce Google. Strona musi być osiągalna przez Googlebota, dostosowana do urządzeń mobilnych oraz komputerów, szybko się ładować, nie posiadać uszkodzonych podstron, zbędnych przekierowań, ani zbyt wielu linków wewnętrznych i zewnętrznych.
Ile kosztuje pozycjonowanie strony?
Niestety niewiele można tutaj zautomatyzować. Liczne narzędzia SEO pomagają nam w przeprowadzaniu analiz, zbieraniu danych, monitorowaniu działań konkurencji, śledzeniu postępów. Przedstawiamy jasno jakie działania będą potrzebne oraz rekomendowany przez nas budżet. Wspólnie dobierzemy zakres działań, miesięczny abonament, słowa kluczowe i formę raportowania. Jako ciekawostka – zdarzyło się nam, że Klientowi niesamowicie zależało na czasie i sam zaproponował znacznie większy budżet na kilka pierwszych miesięcy współpracy. Dla stron wizytówek lokalnych firm, jak na przykład sklep motoryzacyjny w Tarnowie miesięczna opieka SEO nad stroną może kosztować już 279 zł netto miesięcznie.
Pozycjonowanie stron internetowych, czyli tuning pozycji w Google
Oferujemy działania na stronie on-site oraz poza nią off-site. On-page, bo tak też jest nazywany, to nie tylko na techniczna kondycja strony, ale również opublikowane treści. Off-page natomiast to podnoszenie autorytetu domeny na przykład poprzez zamieszczanie linków do pozycjonowanej strony na innych, wartościowych stronach. Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualną wycenę 🙂
W jakich wyszukiwarkach pozycjonujemy?
W Polsce 97% wyszukań internautów dotyczy wyszukiwarki Google. Coraz większą popularność na naszym lokalnym rynku zyskują inne światowe wyszukiwarki: Yandex, Bing, DuckDuckGo.
ASO - Pozycjonowanie aplikacji mobilnych
App Store Optimization, czyli pozycjonowanie aplikacji mobilnych w sklepach z aplikacjami na urządzenia mobilne Google Play oraz Apple Store.
This is cus
Suppose end get boy warrant general natural. Delightful met sufficient projection ask. Decisively everything principles if preference do impression of. Preserved oh so difficult repulsive on in household. In what do miss time be. Valley as be appear cannot so by