Potrzebujesz porady? Zapraszam. 791 380 012.

23 kwietnia 2018

System Wymiany Linków. Tak na swojski rozum – Adwords to SWL?

System Wymiany Linków to rozwinięcie skrótu SWL. Jest to dosyć nieuczciwy sposób na pozyskiwanie ruchu na stronach, uzyskiwanie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania. Tak to określa statut Google i zresztą zaakceptowana jest taka opinia wśród wielu innych specjalistów i firm SEO.

System Wymiany Linków

System ten jest niczym innym jak wymianą powierzchni reklamowych, przy czym większość takich programów udostępnia możliwość wykupywania tzw. punktów za pomocą których opłaca się koszty publikacji tekstowego odnośnika do pozycjonowanej strony na innych witrynach www, które są uczestnikami systemu i oferują powierzchnie. To dzieje się automatycznie dzięki specjalnym kodom jakie zostają zamieszczone na poszczególnych adresach www. Właściciel strony systemu udostępniający te powierzchnie, implementuje kod System Wymiany Linków w plikach oprogramowania strony.

Zatem. Czy czasem płatny system jakim jest Adwords to nie to samo co System Wymiany Linków SWL? Bo przecież, biorą w nim udział witryny, które z kolei należą do zarobkowego Adsense. Przystępując do programu, podobnie jak w SWL (System Wymiany Linków), udostępniają powierzchnie pod linki Adwords zakupione wcześniej przez właścicieli – reklamodawców.
Wytyczne Google deklasyfikują takie zachowania lecz nie w przypadku gdy chodzi o usługi związane z tą korporacją. To chyba mało uczciwy element konkurencji.

Takie wnioski mogą nasuwać się wielu specjalistom. Jak wiele w tym prawdy, możemy dowiedzieć się tylko po dogłębnych analizach wszelkich sposobów działania w marketingu internetowym. Tak, więc nie można jednoznacznie układać na jednej półce tychże przedstawionych programów. Są podobne to fakt, ale ich oficjalność jest różna i jest jeden szkopuł – linki Adwords nie są „pozycjonowane” czyli nie powodują wzrostu pozycji danej strony www. Ale jak widać charakter jest podobny i dosyć kontrowersyjny. Warto analizować takie podobieństwa i na pewno warto jest po prostu reklamować uczciwie bez spamu i to w sumie wystarczy do tego, że konwersja na naszej stronie będzie się budować.

Poprzedni artykuł Następny artykuł

Formularz kontaktowy

Oświadczam, że zgadzam się na przechowywanie danych osobowych i przetwarzanie ich w celu kontaktu zwrotnego
Chcesz porozmawiać o ofercie?
Oddzwonimy do Ciebie
do 60 sekund!

Podaj swój numer telefonu:

Możesz też zadzwonić pod numer
791 380 012

Oświadczam, że zgadzam się na przechowywanie danych osobowych i przetwarzanie ich w celu kontaktu zwrotnego

Podany numer telefonu posłuży wyłącznie do kontaktów w celu przedstawienia oferty interesującej Cię usługi. Nie będzie on przechowywany, ani przekazany innej firmie.

Sortuj według ceny

Cena: 59zł12001zł
Zostaw numer telefonu a oddzwonimy do Ciebie!