Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych

W dosłownym tłumaczeniu SEO (ang. Search Engine Optimization) to nic innego, jak dostosowanie strony do wytycznych wyszukiwarek internetowych. 

Pozycjonowanie i SEO. Jaka jest różnica?


Pozycjonowanie prowadzi do wzrostu widoczności organicznej, czyli poprawy pozycji słów kluczowych w wyszukiwarkach. Optymalizacja stron pod wyszukiwarki jest nieodłącznym elementem pozycjonowania. Potocznie terminy te stosuje się wymiennie.

Pozycjonowanie stron internetowych, czyli tuning pozycji w Google


Zwiększ z Nami swoje wyniki sprzedażowe. Bądź wyżej w Google! 👆

SEO pozwoli Ci złowić nowych klientów. Wyświetlasz się wyżej w Google, a Twoją firmę klika więcej osób. Proste! Trzeba tylko wiedzieć jak to zrobić. PearBrand ogarnie to za Ciebie. Przekonaj się sam!

Oferujemy działania na stronie on-site oraz poza nią off-site. On-page, bo tak też jest nazywany, to nie tylko na techniczna kondycja strony, ale również opublikowane treści. Off-page natomiast to podnoszenie autorytetu domeny na przykład poprzez zamieszczanie linków do pozycjonowanej strony na innych, wartościowych stronach. 


Z czego składa się opieka SEO? 

  • Link Building – pozyskujemy mocne linki z wartościowych stron,
  • Keyword Research – analiza słów kluczowych pozwala znaleźć słowa kluczowe,
  • Monitoring widoczności organicznej strony – kontrolujemy wzrosty i spadki pozycji oraz ruchu,
  • Raportowanie – obrazujemy w czytelny sposób rzeczywiste dane na wykresach: kliknięcia, wyświetlenia, słowa kluczowe i ich pozycje w Google,
  • Konsultacje SEO – wzajemne informowanie się co się dzieje na stronie, publikowanie aktualności,
  • SEO-Friendly Content – ważna jest długość treści, odpowiednie nasycenie i rozmieszczenie słów kluczowych, zoptymalizowane meta tagi oraz nagłówki. Regularnie publikujemy tematyczną, odpowiednio zoptymalizowaną treść, co pozwala rankować na coraz to nowe słowa kluczowe,
  • Wdrażanie zmian na stronie – sami przeprowadzamy proste optymalizacje, co przyspiesza pracę i pozwala unikać pomyłek,
  • Techniczne aspekty SEO – dostosowanie strony do wytycznych wyszukiwarek ma wpływ na pozycje słów kluczowych w wyszukiwarce Google. Strona musi być osiągalna przez Googlebota, dostosowana do urządzeń mobilnych oraz komputerów, szybko się ładować, nie posiadać uszkodzonych podstron, zbędnych przekierowań, ani zbyt wielu linków wewnętrznych i zewnętrznych.

 

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?


Niestety niewiele można tutaj zautomatyzować. Liczne narzędzia SEO pomagają nam w przeprowadzaniu analiz, zbieraniu danych, monitorowaniu działań konkurencji, śledzeniu postępów. Przedstawiamy jasno jakie działania będą potrzebne oraz rekomendowany przez nas budżet. Wspólnie dobierzemy zakres działań, miesięczny abonament, słowa kluczowe i formę raportowania. 

Jako ciekawostka – zdarzyło się nam, że Klientowi niesamowicie zależało na czasie i sam zaproponował znacznie większy budżet na kilka pierwszych miesięcy współpracy. 

Dla stron lokalnych firm, jak na przykład sklep motoryzacyjny w Tarnowie miesięczna opieka SEO nad stroną może kosztować już 279 zł netto miesięcznie.

Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualną wycenę 😁

W jakich wyszukiwarkach pozycjonujemy?


W Polsce 97% wyszukań internautów dotyczy wyszukiwarki Google. Coraz większą popularność na naszym lokalnym rynku zyskują inne światowe wyszukiwarki: Yandex, Bing, DuckDuckGo.

ASO - Pozycjonowanie aplikacji mobilnych


App Store Optimization, czyli pozycjonowanie aplikacji mobilnych w sklepach z aplikacjami na urządzenia mobilne Google Play oraz Apple Store.