Potrzebujesz porady? Zapraszam. 791 380 012.

23 kwietnia 2018

Ulotka – projekt ulotki, PROJEKTOWANIE ULOTEK

Ulotka – projekt ulotki, PROJEKTOWANIE ULOTEK

Dobra ulotka reklamowa – narzędzie i pomoc w działaniach handlowych firmy

Niedawno pisaliśmy o wizytówkach, dziś o kolejnym z narzędzi, którymi dysponuje praktycznie każdy z przedstawicieli handlowych. Ulotki reklamowe. To drukowana forma oferty, którą posiada większość firm. Oczywiście ulotki mogą służyć różnym celom i dotyczyć także instytucji, organizacji czy też wydarzeń, zarówno kulturalnych, politycznych, jak i wszelkim innych. Ulotka ma służyć przede wszystkim poinformowaniu.
Dobrze skonstruowana, jest w stanie dostarczyć nam wiele wiadomości w bardzo czytelny i zwięzły sposób.

ULOTKA projekt ulotki, projekt graficzny ulotki, PROJEKTOWANIE ULOTEK
Prawidłowo zredagowana ulotka powinna zawierać:
– interesujący nagłówek,
– proste słowa, które oddziałują na emocje i wyobraźnię odbiorcy,
– krótkie i zwięzłe zdania,
– dobrze zaplanowany i logiczny przekaz.

Bardzo ważny jest również ładny wygląd, który przyciągnie uwagę i zachęci do wielokrotnego przejrzenia treści. Oko ludzkie jest takim instrumentem, który oddziela elementy bardziej widoczne od tych, które są w tle. Dlatego też odbiorca w pierwszej kolejności zwróci uwagę na zdjęcia oraz większe fragmenty tekstu, a dopiero gdy okażą się one interesujące i zachęcające, przejdzie on do pozostałej zawartości ulotki.

Trzeba zatem pamiętać, by najważniejsze, główne informacje oraz loga umieścić w centralnym miejscu, na pierwszej stronie. Rewers może nam służyć jako dodatkowa lokalizacja na inne wiadomości dotyczące tego, co chcemy przekazać. Wszystko jednak stanowić musi zwartą całość, uwydatniającą w sugestywny sposób atrybuty firmy, czy też innego tematu, którego dotyczyć ma broszura.
Ulotka to część marketingu firmy. Może ona tak pomóc, jak i zaszkodzić. Wszyscy znamy przecież wszechobecne sterty wyrzuconych byle gdzie kolorowych kartek, które rozdawane na ulicach, są wciskane wręcz do rąk przechodniów. To skrajności, jednak trzeba również takie sytuacje brać pod uwagę przy planowaniu celowości i drukowania ilości naszych „reklamówek”. Trzeba przyjąć założenie, iż o wiele większy zysk będziemy mieli z ulotek, które dostarczane będą bezpośrednio do urzędów czy też innych firm, z którymi chcemy współpracować.

Jeśli jesteś zainteresowany wykonaniem projektu ulotki – szybko, sprawnie i do pełnej akceptacji, zapraszamy do kontaktu i niezobowiązującej wyceny.

Kontakt
Agencja Interaktywna Pearbrand
biuro@pearbrand.pl
tel. 791-380-012

Poprzedni artykuł Następny artykuł

Formularz kontaktowy

Oświadczam, że zgadzam się na przechowywanie danych osobowych i przetwarzanie ich w celu kontaktu zwrotnego
Chcesz porozmawiać o ofercie?
Oddzwonimy do Ciebie
do 60 sekund!

Podaj swój numer telefonu:

Możesz też zadzwonić pod numer
791 380 012

Oświadczam, że zgadzam się na przechowywanie danych osobowych i przetwarzanie ich w celu kontaktu zwrotnego

Podany numer telefonu posłuży wyłącznie do kontaktów w celu przedstawienia oferty interesującej Cię usługi. Nie będzie on przechowywany, ani przekazany innej firmie.

Sortuj według ceny

Cena: 59zł12001zł
Zostaw numer telefonu a oddzwonimy do Ciebie!