Kampanie reklamowe

Skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads

Jesteśmy grupą specjalistów skoncentrowanych na wyniku. Wymaga to ciągłej gotowości, szybkiego reagowania oraz udoskonalania przyjętej strategii marketingowej. Zwiększona sprzedaż, jasny cel i optymalizacja budżetu to daje Ci kampania reklamowa w PearBrand. 🏆

Czym jest reklama online?

Jest to forma marketingu polegająca na wyświetlaniu angażujących komunikatów w Internecie. Obecnie każda firma i większość potencjalnych odbiorców korzysta z dostępu do sieci. Reklamy zarówno w Google jak i w Social Mediach dają ogromne pole do popisu oraz potężny zakres możliwości wyświetlania komunikatów potencjalnym klientom.

Rynek reklam PPC (pay per click), czyli płatnych reklam, dynamicznie się rozwija. Jest to szybka i skuteczna forma dotarcia do konkretnych odbiorców zainteresowanych konkretną branżą. Kampania e-marketingowa to potężne narzędzie pozwalające osiągnąć sukces sprzedażowy. Zazwyczaj początkujące przedsiębiorstwa skupiają się na budowaniu widoczności w sieci. Jednak to nie wystarczy. Tajemnica miarodajnego sukcesu ściśle łączy PR (rozpoznawalność marki) oraz pokazanie potencjału produktów czy usług Twojego brandu.


Jak robimy kampanie e-marketingowe?

Współpracę z Tobą zaczniemy od zaplanowania poszczególnych jej etapów. Strategia to baza kampanii reklamowej. Cały proces przeprowadzamy w oparciu o narzędzia technologiczne, psychologię komunikacji i wspomagające koncepcje marketingowe. Nasz wzrok jest skoncentrowany na wyniku. Natomiast warto pamiętać, że jest to proces, a nie jednorazowe działanie. Każdy etap naszej współpracy wymaga ciągłego kontrolowania, gotowości do bieżącego reagowania oraz ulepszania przyjętej początkowo koncepcji.

Za pomocą reklam w mediach społecznościowych docieramy bezpośrednio do Twoich klientów oraz osiągamy wyniki, na których nam zależy. Jesteśmy tam, gdzie jest nasza grupa odbiorców. Facebook i Instagram to główne platformy, dzięki nim jesteśmy w stanie nienachalnie promować produkty oraz usługi Twojej firmy. 📌

Jak powstaje kampania reklamowa?

  1. Research – zbadanie potrzeb danego rynku na usługi lub produkty, dodatkowo analiza konkurencji
  2. Grupa docelowa – precyzyjne określenie grupy docelowej, do której ma trafić określona reklama. Dzięki zbadaniu specyfiki i potrzeb odbiorców kampania reklamowa nie będzie trafiać do osób, które nie są zainteresowane.
  3. Budżet – określenie budżetu na wszystkie działania w procesie przygotowania i realizacji określonej kampanii.
  4. Kanały – wybór mediów oraz narzędzi, które gwarantują najbardziej skuteczne dotarcie do grupy docelowej.
  5. Kreacja – przygotowanie atrakcyjnych grafik i dopasowanych sloganów, z uwzględnieniem czytelnej identyfikacji wizualnej i języka grupy odbiorców.
  6. Harmonogram – opracowanie czasu wyświetlania komunikatów reklamowych na podstawie aktywności grupy odbiorców.
  7. Realizacja i analiza – monitorowanie przebiegu kampanii reklamowej w trakcie jej trwania oraz bieżąca optymalizacja na podstawie otrzymanych wyników.

 


Kreatywne kampanie reklamowe to dla nas codzienność. Mamy za sobą już kilkaset kampanii reklamowych, które pozwoliły osiągnąć zaplanowaną strategię. Mamy świadomość jak ważne jest dopasowanie odpowiednich narzędzi, aby nie generować niepotrzebnych kosztów oraz mało efektywnych reklam. Optymalizacja budżetu polega na osiągnięciu jak najlepszych wyników za jak najniższą stawkę. Tego się trzymamy, gdyż zależy nam na zadowoleniu naszych klientów.


Niesamowicie istotne oprócz optymalizacji budżetu jest także optymalizacja strony internetowej. Poprawa funkcjonalności strony, szybkości ładowania witryny oraz zawarcia odpowiednich słów kluczowych również wchodzą w zakres naszych działań. Klienci PearBrand nie muszą samodzielnie dbać o ten aspekt. Zajmiemy się tym za Ciebie.


Przykładowe cele reklamy online. Co możesz osiągnąć?

 

Najważniejszym celem reklamy jest utrzymanie lub wzrost poziomu sprzedaży, ponieważ to one generują rzeczywisty zysk. Natomiast istotne mogą być także inne kwestie. Wszystko zależy od wielkości Twojej firmy, branży czy konkurencji. Jeśli chcesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, zmienić wizerunek produktu albo wprowadzić dopiero nowy produkt na rynek to uda Ci się to właśnie z nami. Razem możemy zdobyć i utrzymać wartościowych odbiorców. A może zależy Ci na zwiększeniu ruchu na Twojej stronie? Jesteśmy po to by Twoja firma zaczęła potężnie zarabiać.

Nasza siła to Twoja potęga!


Jakich korzyści dostarcza kampania reklamowa?

Osoby, z którymi współpracujemy mają pewność, że zostaną wykorzystane do osiągnięcia celu wszystkie dostępne na rynku narzędzia. Podczas tworzenia kampanii e-marketingowych pomagamy naszym klientom podejmować trafne decyzje marketingowe. Wdrażanie ustalonych założeń pozwala nam na budowanie spójnego wizerunku oraz przekazu. Nasze usługi kierujemy do początkujących firm oraz tych z wieloletnim stażem. Nasze działania pozwolą Ci odświeżyć wizerunek i wznieść się na wyższy wymiar sprzedażowy.

O Twoim sukcesie zdecyduje przede wszystkim nasza wiedza i doświadczenie. PearBrand pokaże Ci działania marketingowe na wielu płaszczyznach, więc będziesz mógł spać spokojnie. Wszystko zrobimy za Ciebie, tak abyś nie musiał się o nic martwić.

Kiedy kampania jest skuteczna?

Naszą definicją skutecznej reklamy jest pełen portfel naszych Klientów. Wasz sukces jest naszym sukcesem. W tym biznesie gramy do jednej brami, aż nie wygramy całego meczu. Jeśli jednak nie przemawiają do Ciebie piłkarskie porównania to mamy coś jeszcze. Skuteczna reklama w Internecie to taka, której wskaźniki skuteczności są na oczekiwanym poziomie. Jest to kolejny sposób na optymalizację. Do najpopularniejszych wskaźników zaliczamy:


  • CPM (cost per mille) - koszt za 1000 wyświetleń
  • CPC (cost per click) - koszt za kliknięcie
  • CTR (click through rate) - współczynnik klikalności – przedstawia stosunek osób, które kliknęły do tych, które wyświetliły reklamę
  • CR (conversion rate) - współczynnik konwersji – przedstawia stosunek osób, które dokonały konwersji dp tych, które przeszły na stronę
  • CPA (cost per action) - koszt za podjęcie określonego działania
  • CPL (cost per lead) - koszt za pozyskanie leadu (np. danych kontaktowych od zainteresowanego odbiorcy)
  • CPC (cost per conversion) - koszt za zdobycie klienta (konwersję).

Ile kosztuje przeprowadzenie kampanii online?

Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi ze względu na wiele narzędzi, potrzeb i oczekiwań klientów. Wychodzimy z założenia, że najlepiej kiedy zdzwonimy się telefonicznie. Po krótkiej rozmowie jesteśmy w stanie wstępnie oszacować koszt. Do usłyszenia! 😁