bg-4.jpg
Co to jest Performance Marketing?

skuteczna kampania reklamowa

Zaplanowanie digital marketingu to wyzwanie. Podejmij je z nami!
Our Services

Zesp├│┼é okre┼Ťlonych dzia┼éa┼ä marketingowych, kt├│re pozwalaj─ů osi─ůgn─ů─ç ustalone za┼éo┼╝enia tj.

  • budowa rozpoznawalno┼Ťci marki oraz zmiana wizerunku firmy
  • remarketing – utrzymanie kontaktu z odbiorcami
  • utworzenie konwersji – wy┼Ťwietlenie, klikni─Öcie w reklam─Ö, skorzystanie z us┼éug, wej┼Ťcie w zak┼éadk─Ö „kontakt” itd

KORZYŚCI

Zwi─Ökszona sprzeda┼╝, jasny cel i optymalizacja bud┼╝etu to daje Ci kampania reklamowa w Pear Brand.

SPOSÓB

Dobra strategia i odpowiednie narz─Ödzia to klucz do sukcesu e-marketingu!

CEL

Jeste┼Ťmy grup─ů specjalist├│w skoncentrowanych na wyniku. Wymaga to ci─ůg┼éej gotowo┼Ťci, szybkiego reagowania oraz udoskonalania przyj─Ötej strategii marketingowej.

1.

Brief

Dokładne ustalenie potrzeb i oczekiwań Klienta.

2.

Plan

Ustalenie wspólnej wizji i dobranie odpowiedniej strategii działania.

3.

Realizacja

Stworzenie skutecznej reklamy, kt├│ra pozwoli osi─ůgn─ů─ç zamierzone cele.
OUR EXPERTISE

Services

Facebook Ads

Umo┼╝liwia precyzyjne dotarcie do grupy docelowej.

Google Ads

Rzeczywiste generowanie sprzeda┼╝y i konwersji.

Allegro Ads

Platforma, kt├│ra jest najbardziej kojarzona z zakupami online.

Instagram Ads

Znacznie zwi─Öksza cele zasi─Ögowe i buduje autorytet marki.

LinkedIn Ads

Najwi─Öksza biznesowa sie─ç spo┼éeczno┼Ťciowa.

Twitter Ads

Zwi─Öksz zasi─Ög Twojej firmy na Twitterze i zbuduj pozytywne relacje z klientami.

Na podstawie Twoich potrzeb dobierzemy odpowiedni─ů strategi─Ö i narz─Ödzia, tak aby osi─ůgn─ů─ç zamierzony CEL.

INNOWACJA

Integrujemy marketing ze sprzeda┼╝─ů, poniewa┼╝ te dwa tematy przenikaj─ů si─Ö kolosalnie i na wskro┼Ť.

STRATEGIA

Wa┼╝ne tematy spinamy w ca┼éo┼Ť─ç, dzi─Öki narz─Ödziom i strategii naszych ludzi.

DOŚWIADCZENIE

Do┼Ťwiadczenie mamy, a now─ů wiedz─Ö szybko poch┼éaniamy.

Social Ads

Za pomoc─ů reklam w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych docieramy bezpo┼Ťrednio do Twoich klient├│w oraz osi─ůgamy wyniki, na kt├│rych nam zale┼╝y. Jeste┼Ťmy tam, gdzie jest nasza grupa odbiorc├│w. Facebook i Instagram to g┼é├│wne platformy, dzi─Öki nim jeste┼Ťmy w stanie nienachalnie promowa─ç produkty oraz us┼éugi Twojej firmy.

Performance Marketing

Nowoczesny model reklamy internetowej, okre┼Ťlany jako efektywno┼Ťciowy. W naszym wydaniu jest to po┼é─ůczenie dzia┼éa┼ä skoncentrowanych na rzeczywistym wyniku. Proces ten pozwala osi─ůgn─ů─ç ustalony z Klientem CEL.

Czym jest reklama online?

 

Jest to forma marketingu polegaj─ůca na wy┼Ťwietlaniu anga┼╝uj─ůcych komunikat├│w w Internecie. Obecnie ka┼╝da firma i wi─Ökszo┼Ť─ç potencjalnych odbiorc├│w korzysta z dost─Öpu do sieci. Reklamy zar├│wno w Google jak i w Social Mediach daj─ů ogromne pole do popisu oraz pot─Ö┼╝ny zakres mo┼╝liwo┼Ťci wy┼Ťwietlania komunikat├│w potencjalnym klientom. Rynek reklam PPC (pay per click), czyli p┼éatnych reklam, dynamicznie si─Ö rozwija. Jest to szybka i skuteczna forma dotarcia do konkretnych odbiorc├│w zainteresowanych konkretn─ů bran┼╝─ů. Kampania e-marketingowa to pot─Ö┼╝ne narz─Ödzie pozwalaj─ůce osi─ůgn─ů─ç sukces sprzeda┼╝owy. Zazwyczaj pocz─ůtkuj─ůce przedsi─Öbiorstwa skupiaj─ů si─Ö na budowaniu widoczno┼Ťci w sieci. Jednak to nie wystarczy. Tajemnica miarodajnego sukcesu ┼Ťci┼Ťle ┼é─ůczy PR (rozpoznawalno┼Ť─ç marki) oraz pokazanie potencja┼éu produkt├│w czy us┼éug Twojego brandu.

 

Etapy kampanii reklamowej

Jak robimy kampanie e-marketingowe?

 

Wsp├│┼éprac─Ö z Tob─ů zaczniemy od zaplanowania poszczeg├│lnych jej etap├│w. Strategia to baza kampanii reklamowej. Ca┼éy proces przeprowadzamy w oparciu o narz─Ödzia technologiczne, psychologi─Ö komunikacji i wspomagaj─ůce koncepcje marketingowe. Nasz wzrok jest skoncentrowany na wyniku. Natomiast warto pami─Öta─ç, ┼╝e jest to proces, a nie jednorazowe dzia┼éanie. Ka┼╝dy etap naszej wsp├│┼épracy wymaga ci─ůg┼éego kontrolowania, gotowo┼Ťci do bie┼╝─ůcego reagowania oraz ulepszania przyj─Ötej pocz─ůtkowo koncepcji.

 

Jak powstaje kampania reklamowa?

 

  1. Research ÔÇô zbadanie potrzeb danego rynku na us┼éugi lub produkty, dodatkowo analiza konkurencji
  2. Grupa docelowa ÔÇô precyzyjne okre┼Ťlenie grupy docelowej, do kt├│rej ma trafi─ç okre┼Ťlona reklama. Dzi─Öki zbadaniu specyfiki i potrzeb odbiorc├│w kampania reklamowa nie b─Ödzie trafia─ç do os├│b, kt├│re nie s─ů zainteresowane.
  3. Bud┼╝et ÔÇô okre┼Ťlenie bud┼╝etu na wszystkie dzia┼éania w procesie przygotowania i realizacji okre┼Ťlonej kampanii.
  4. Kana┼éy ÔÇô wyb├│r medi├│w oraz narz─Ödzi, kt├│re gwarantuj─ů najbardziej skuteczne dotarcie do grupy docelowej.
  5. Kreacja ÔÇô przygotowanie atrakcyjnych grafik i dopasowanych slogan├│w, z uwzgl─Ödnieniem czytelnej identyfikacji wizualnej i j─Özyka grupy odbiorc├│w.
  6. Harmonogram ÔÇô opracowanie czasu wy┼Ťwietlania komunikat├│w reklamowych na podstawie aktywno┼Ťci grupy odbiorc├│w.
  7. Realizacja i analiza ÔÇô monitorowanie przebiegu kampanii reklamowej w trakcie jej trwania oraz bie┼╝─ůca optymalizacja na podstawie otrzymanych wynik├│w.

 

Kreatywne kampanie reklamowe to dla nas codzienno┼Ť─ç. Mamy za sob─ů ju┼╝ kilkaset kampanii reklamowych, kt├│re pozwoli┼éy osi─ůgn─ů─ç zaplanowan─ů strategi─Ö. Mamy ┼Ťwiadomo┼Ť─ç jak wa┼╝ne jest dopasowanie odpowiednich narz─Ödzi, aby nie generowa─ç niepotrzebnych koszt├│w oraz ma┼éo efektywnych reklam. Optymalizacja bud┼╝etu polega na osi─ůgni─Öciu jak najlepszych wynik├│w za jak najni┼╝sz─ů stawk─Ö. Tego si─Ö trzymamy, gdy┼╝ zale┼╝y nam na zadowoleniu naszych klient├│w.

 

Niesamowicie istotne opr├│cz optymalizacji bud┼╝etu jest tak┼╝e optymalizacja strony internetowej. Poprawa funkcjonalno┼Ťci strony, szybko┼Ťci ┼éadowania witryny oraz zawarcia odpowiednich s┼é├│w kluczowych r├│wnie┼╝ wchodz─ů w zakres naszych dzia┼éa┼ä. Klienci Pear Brand nie musz─ů samodzielnie dba─ç o ten aspekt. Zajmiemy si─Ö tym za Ciebie.

 

Co mo┼╝esz osi─ůgn─ů─ç?

Przykładowe cele reklamy online

 

Najwa┼╝niejszym celem reklamy jest utrzymanie lub wzrost poziomu sprzeda┼╝y, poniewa┼╝ to one generuj─ů rzeczywisty zysk. Natomiast istotne mog─ů by─ç tak┼╝e inne kwestie. Wszystko zale┼╝y od wielko┼Ťci Twojej firmy, bran┼╝y czy konkurencji. Je┼Ťli chcesz zwi─Ökszy─ç rozpoznawalno┼Ť─ç swojej marki, zmieni─ç wizerunek produktu albo wprowadzi─ç dopiero nowy produkt na rynek to uda Ci si─Ö to w┼éa┼Ťnie z nami. Razem mo┼╝emy zdoby─ç i utrzyma─ç warto┼Ťciowych odbiorc├│w. A mo┼╝e zale┼╝y Ci na zwi─Ökszeniu ruchu na Twojej stronie? Jeste┼Ťmy po to by Twoja firma zacz─Ö┼éa pot─Ö┼╝nie zarabia─ç. Nasza si┼éa to Twoja pot─Öga!

 

Jakich korzy┼Ťci dostarcza kampania reklamowa?

 

Osoby, z kt├│rymi wsp├│┼épracujemy maj─ů pewno┼Ť─ç, ┼╝e zostan─ů wykorzystane do osi─ůgni─Öcia celu wszystkie dost─Öpne na rynku narz─Ödzia. Podczas tworzenia kampanii e-marketingowych pomagamy naszym klientom podejmowa─ç trafne decyzje marketingowe. Wdra┼╝anie ustalonych za┼éo┼╝e┼ä pozwala nam na budowanie sp├│jnego wizerunku oraz przekazu. Nasze us┼éugi kierujemy do pocz─ůtkuj─ůcych firm oraz tych z wieloletnim sta┼╝em. Nasze dzia┼éania pozwol─ů Ci od┼Ťwie┼╝y─ç wizerunek i wznie┼Ť─ç si─Ö na wy┼╝szy wymiar sprzeda┼╝owy.

O Twoim sukcesie zdecyduje przede wszystkim nasza wiedza i do┼Ťwiadczenie. Pear Brand poka┼╝e Ci dzia┼éania marketingowe na wielu p┼éaszczyznach, wi─Öc b─Ödziesz m├│g┼é spa─ç spokojnie. Wszystko zrobimy za Ciebie, tak aby┼Ť nie musia┼é si─Ö o nic martwi─ç.

 

Kiedy kampania jest skuteczna?

 

Nasz─ů definicj─ů skutecznej reklamy jest pe┼éen portfel naszych Klient├│w. Wasz sukces jest naszym sukcesem. W tym biznesie gramy do jednej brami, a┼╝ nie wygramy ca┼éego meczu. Je┼Ťli jednak nie przemawiaj─ů do Ciebie pi┼ékarskie por├│wnania to mamy co┼Ť jeszcze. Skuteczna reklama w Internecie to taka, kt├│rej wska┼║niki skuteczno┼Ťci s─ů na oczekiwanym poziomie. Jest to kolejny spos├│b na optymalizacj─Ö. Do najpopularniejszych wska┼║nik├│w zaliczamy:

  • CPM (cost per mille) – koszt za 1000 wy┼Ťwietle┼ä
  • CPC (cost per click) – koszt za klikni─Öcie
  • CTR (click through rate) – wsp├│┼éczynnik klikalno┼Ťci ÔÇô przedstawia stosunek os├│b, kt├│re klikn─Ö┼éy do tych, kt├│re wy┼Ťwietli┼éy reklam─Ö
  • CR (conversion rate) – wsp├│┼éczynnik konwersji ÔÇô przedstawia stosunek os├│b, kt├│re dokona┼éy konwersji dp tych, kt├│re przesz┼éy na stron─Ö
  • CPA (cost per action) – koszt za podj─Öcie okre┼Ťlonego dzia┼éania
  • CPL (cost per lead) – koszt za pozyskanie leadu (np. danych kontaktowych od zainteresowanego odbiorcy)
  • CPC (cost per conversion) – koszt za zdobycie klienta (konwersj─Ö).

 

Ile kosztuje przeprowadzenie kampanii online?

 

Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi ze wzgl─Ödu na wiele narz─Ödzi, potrzeb i oczekiwa┼ä klient├│w. Wychodzimy z za┼éo┼╝enia, ┼╝e najlepiej kiedy zdzwonimy si─Ö telefonicznie. Po kr├│tkiej rozmowie jeste┼Ťmy w stanie wst─Öpnie oszacowa─ç koszt. Do us┼éyszenia!

NAPISZ DO NAS ­čÖé

  • NASZE BIURO
    Warszawa
  • EMAIL
    agencja@pearbrand.pl
  • TELEFON
    +48 796 906 985
[contact-form-7 404 "Nie znaleziono"]