Potrzebujesz porady? Zapraszam. 791 380 012.

24 kwietnia 2018

Firmowa strona internetowa – konieczność czy moda?

Firmowa strona internetowa – konieczność czy moda?

O tym, że firmowa strona jest swoistym „must have” każdej firmy możemy przeczytać na
wszystkich niemal branżowych portalach. Każdy przekonuje nas, że bez strony, ani rusz, że jest
wizytówką firmy w Internecie. Ale, czy rzeczywiście jest aż tak potrzebna? A może po prostu jest
modna?

Każdy swą stronę ma, mam i ja …

 

Moda ciągle się zmienia, a wraz z tymi zmianami wielu z nas przewartościowuje swoje priorytety i
potrzeby. Czasem stwierdzamy, że skoro wszyscy sąsiedzi mają ekspres do kawy, to ja też go kupię.
To co, że kawy nie piję, ale przynajmniej będę modny. Czy tak samo jest ze stroną? Czy można
porównać ją do naszego ekspresu? No właśnie nie do końca. Bo choć owszem, należy przyznać, że
firmowa strona jest dzisiaj modna, że przez pryzmat niej firma oceniana jest jako nowoczesna i
idąca z duchem czasu, pełni też wiele innych funkcji.

Druga „strona” wizerunku

Nie da się ukryć, że wizerunek firmy to nie tylko pewne wyobrażenie na jej temat, ale też grupa
cech, które są niezbędne do budowania pozycji na rynku. Żeby firma była popularna, aby klienci
chcieli korzystać z jej oferty, musi dać się poznać i polubić. Tak zwyczajnie, po ludzku, wzbudzić
sympatię. Jak to robi? Oczywiście poprzez kontakt z klientem. A ten w dobie Internetu w dużej
mierze odbywa się właśnie za pośrednictwem strony internetowej. Jeśli takiej nie będzie lub będzie
nudna, nieestetyczna, czy łudząco podobna do innej strony – może nie zyskać tej sympatii. A ta jest
kluczowa!!! Czasy, gdy firm na rynku było mało i gdy bez względu na sympatie i antypatie klient
zmuszony był korzystać z ich usług minęły bezpowrotnie! Dzisiaj, żeby zyskać klientów, trzeba dać
się polubić. Dlaczego? Bo tych, których lubimy, darzymy większym zaufaniem i to od nich chcemy
nabywać produkty i usługi.

Informacja i komunikacja

Dobra strona internetowa nie tylko ładnie wygląda. To nie jest nowy płaszcz czy apaszka. Dobra
strona to informacja i kanał komunikacji! Jeśli chodzi o informację, tu kluczowe są dobre,
merytoryczne treści napisane lekkim piórem. Z jednej strony czynią firmę bardziej wiarygodną, z
drugiej – rozumiejącą potrzeby klientów. A co z komunikacją? Ta w głównej mierze realizowana
jest poprzez formularz kontaktowy. I nie daj sobie wmówić, że jeśli klient będzie chciał skorzystać
z Twojej oferty, po prostu zadzwoni. Wielu woli taką właśnie formę komunikacji!

Modna choć niemodna

Strona internetowa to nie moda, która przemija. To skuteczne narzędzie do realizacji celów
biznesowych. Nie oznacza to jednak, że z modą nie ma nic wspólnego. Dobra strona nie może być
przestarzała. Ona musi iść z „duchem czasu”. Obowiązkowo, aby była responsywna i intuicyjna w
użytkowaniu, koniecznie aby prezentowała ciekawy układ graficzny, a bardzo dobrze by
przyciągała uwagę odbiorcy odpowiednią paletą barw. Internauci takie strony po prostu lubią. A nie
da się ukryć, że w reklamie zasada „jak Cię widzą, tak Cię piszą” była, jest i będzie obowiązująca.
Jeśli więc chodzi o modę, dobrze, gdy strona za nią nadąża.

Poprzedni artykuł Następny artykuł

Formularz kontaktowy

Oświadczam, że zgadzam się na przechowywanie danych osobowych i przetwarzanie ich w celu kontaktu zwrotnego
Chcesz porozmawiać o ofercie?
Oddzwonimy do Ciebie
do 60 sekund!

Podaj swój numer telefonu:

Możesz też zadzwonić pod numer
791 380 012

Oświadczam, że zgadzam się na przechowywanie danych osobowych i przetwarzanie ich w celu kontaktu zwrotnego

Podany numer telefonu posłuży wyłącznie do kontaktów w celu przedstawienia oferty interesującej Cię usługi. Nie będzie on przechowywany, ani przekazany innej firmie.

Sortuj według ceny

Cena: 59zł12001zł
Zostaw numer telefonu a oddzwonimy do Ciebie!