Potrzebujesz porady? Zapraszam. 791 380 012.

23 kwietnia 2018

emarketing – Marka z głową – pozycjonowanie bez linków

emarketing co jest dobre na “życie” marki naszej firmy? Co to jest marka? To emblemat czy wszystko co związane z firmą?

emarketing Marka z głową – pozycjonowanie bez linków

W sumie każde te pytanie zawiera w sobie odpowiedź, bowiem na markę składa się mnóstwo czynników i na pewno nie ogranicza się ona tylko do logo firmy. emarketing To hasła reklamowe, to wizerunek pracowników, to określone działania i sposoby na rozmowy z klientami, to unikalny kontent (albo po polsku mówmy – unikalna treść). To zarówno w przypadku reklamy prasowej w Internecie, ale również w prasie drukowanej, bo jakby nie było – taka jeszcze istnieje i te kilka lat jeszcze będzie w naszych kioskach i będzie też docierać do tysięcy czytelników, potencjalnych klientów naszej firmy.
Amatorszczyzna – to określenie powszechnie używane i adekwatne do tego, czego się odnosi, a chodzi o te działania, które wykonują najczęściej ci, którzy mało znają się na reklamie i marketingu. Tylko, że jest w tym jeszcze jedno. Ta amatorszczyzna w przypadku reklamy nieraz może zdać egzamin. Ten, który nie zna się na fachu, nie widzi błędów, ale nie widzi też głównych zalet. Nie kieruje się zatem schematami ogólnie przyjętymi. I tu można dopatrywać się sukcesu, bowiem coś, co pozornie wydaje się bublem, bywa czymś co daje więcej korzyści. Rynek i odbiorcy to miliony myśli jak również miliony pomysłów samych twórców reklamy.

Wyzwolić ciekawość i chęć poznania nowego to klucz do zainteresowania produktami. Tak myśli ktoś nie „zatruty” wszelkimi informacjami SEO i innymi przekonaniami profesjonalistów z branży. One nie zawsze są zgodne z prawdą w danej chwili.

Zadałem trzy pytania na wstępie:
Co jest dobre na “życie” marki naszej firmy? – to narodziny i pielęgnacja marki, wzbudzanie co chwilę nowych pytań, tworzenie otoczki tajemniczości, zmiany graficzne, unikalne hasła i odważne treści.

Co to jest marka? – marka to ja, moje osobiste życie, moja osobowość i podobnie można odnieść się do firmy.

To emblemat czy wszystko co związane z firmą? – to wszystko, to jedna litera jak i całe zdania, to rozpowszechnianie idei, grafiki i kolorów.
A jak to osiągnąć w Internecie?

Powiecie: „trzeba pozycjonować” – bzdura. Trzeba być aktywnym wszędzie i dawać ludziom wiedzę jaka by nie była lecz przydatną. Możliwości krytyki i komentarzy nawet przykrych dla nas – to chleb powszedni dla czytelnika. Mamy zdobyć zaufanie i wyrobić sobie uznanie dzięki prowadzonym dyskusjom pod tekstami czy na forum. Odwaga – to ten element, który jest szanowany i powoduje więcej zaangażowania, a więc czemu nie pisać artykułów, gdzie choćby jest jedno z haseł markowych naszej firmy? Po co te linki, które mogą szkodzić jak wielu twierdzi. Strona dostanie bana, filtra – uff, ból głowy! Nie chcę mieć takiego bólu! Więc co robić by zdobyć wyżyny w Google?
Ja bez linków wypozycjonuję stronę. To można sobie powiedzieć i wczuć się w wspomnianego wyżej amatora – laika.
Zapraszam do krytykowania tej teorii.

Poprzedni artykuł Następny artykuł

Formularz kontaktowy

Oświadczam, że zgadzam się na przechowywanie danych osobowych i przetwarzanie ich w celu kontaktu zwrotnego
Chcesz porozmawiać o ofercie?
Oddzwonimy do Ciebie
do 60 sekund!

Podaj swój numer telefonu:

Możesz też zadzwonić pod numer
791 380 012

Oświadczam, że zgadzam się na przechowywanie danych osobowych i przetwarzanie ich w celu kontaktu zwrotnego

Podany numer telefonu posłuży wyłącznie do kontaktów w celu przedstawienia oferty interesującej Cię usługi. Nie będzie on przechowywany, ani przekazany innej firmie.

Sortuj według ceny

Cena: 59zł12001zł
Zostaw numer telefonu a oddzwonimy do Ciebie!