Pozycjonowanie stron internetowych
W dosłownym tłumaczeniu SEO (ang. Search Engine Optimization) to nic innego, jak dostosowanie strony do wytycznych wyszukiwarek internetowych.
Pozycjonowanie i SEO. Jaka jest różnica?
Pozycjonowanie prowadzi do wzrostu widoczności organicznej, czyli poprawy pozycji słów kluczowych w wyszukiwarkach. Optymalizacja stron pod wyszukiwarki jest nieodłącznym elementem pozycjonowania. Potocznie terminy te stosuje się wymiennie.
Pozycjonowanie stron internetowych, czyli tuning pozycji w Google
Zwiększ z Nami swoje wyniki sprzedażowe. Bądź wyżej w Google! 👆
SEO pozwoli Ci złowić nowych klientów. Wyświetlasz się wyżej w Google, a Twoją firmę klika więcej osób. Proste! Trzeba tylko wiedzieć jak to zrobić. PearBrand ogarnie to za Ciebie. Przekonaj się sam!
Oferujemy działania na stronie on-site oraz poza nią off-site. On-page, bo tak też jest nazywany, to nie tylko na techniczna kondycja strony, ale również opublikowane treści. Off-page natomiast to podnoszenie autorytetu domeny na przykład poprzez zamieszczanie linków do pozycjonowanej strony na innych, wartościowych stronach.
Z czego składa się opieka SEO?
- Link Building – pozyskujemy mocne linki z wartościowych stron,
- Keyword Research – analiza słów kluczowych pozwala znaleźć słowa kluczowe,
- Monitoring widoczności organicznej strony – kontrolujemy wzrosty i spadki pozycji oraz ruchu,
- Raportowanie – obrazujemy w czytelny sposób rzeczywiste dane na wykresach: kliknięcia, wyświetlenia, słowa kluczowe i ich pozycje w Google,
- Konsultacje SEO – wzajemne informowanie się co się dzieje na stronie, publikowanie aktualności,
- SEO-Friendly Content – ważna jest długość treści, odpowiednie nasycenie i rozmieszczenie słów kluczowych, zoptymalizowane meta tagi oraz nagłówki. Regularnie publikujemy tematyczną, odpowiednio zoptymalizowaną treść, co pozwala rankować na coraz to nowe słowa kluczowe,
- Wdrażanie zmian na stronie – sami przeprowadzamy proste optymalizacje, co przyspiesza pracę i pozwala unikać pomyłek,
- Techniczne aspekty SEO – dostosowanie strony do wytycznych wyszukiwarek ma wpływ na pozycje słów kluczowych w wyszukiwarce Google. Strona musi być osiągalna przez Googlebota, dostosowana do urządzeń mobilnych oraz komputerów, szybko się ładować, nie posiadać uszkodzonych podstron, zbędnych przekierowań, ani zbyt wielu linków wewnętrznych i zewnętrznych.
Ile kosztuje pozycjonowanie strony?
Niestety niewiele można tutaj zautomatyzować. Liczne narzędzia SEO pomagają nam w przeprowadzaniu analiz, zbieraniu danych, monitorowaniu działań konkurencji, śledzeniu postępów. Przedstawiamy jasno jakie działania będą potrzebne oraz rekomendowany przez nas budżet. Wspólnie dobierzemy zakres działań, miesięczny abonament, słowa kluczowe i formę raportowania.
Jako ciekawostka – zdarzyło się nam, że Klientowi niesamowicie zależało na czasie i sam zaproponował znacznie większy budżet na kilka pierwszych miesięcy współpracy.
Dla stron lokalnych firm, jak na przykład sklep motoryzacyjny w Tarnowie miesięczna opieka SEO nad stroną może kosztować już 279 zł netto miesięcznie.
Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualną wycenę 😁
W jakich wyszukiwarkach pozycjonujemy?
W Polsce 97% wyszukań internautów dotyczy wyszukiwarki Google. Coraz większą popularność na naszym lokalnym rynku zyskują inne światowe wyszukiwarki: Yandex, Bing, DuckDuckGo.
ASO - Pozycjonowanie aplikacji mobilnych
App Store Optimization, czyli pozycjonowanie aplikacji mobilnych w sklepach z aplikacjami na urządzenia mobilne Google Play oraz Apple Store.